Akceptujemy tylko reklamacje z powodu że: Nasiona nie spełniają Twoich oczekiwań kolekcjonerskich. Nie podoba Ci się wygląd nasion. Nasiona przyszły zgniecione lub uszkodzone.
Nie przyjmujemy reklamacji z powodu że: Nasiona nie wykiełkowały / nie wzeszły. Z feminizowanego nasiona wyrosła męska roślina. Rośliny zmutowały lub padły niedługo po wysianiu.
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Napisz do nas email i w tytule wiadomości wpisz: REKLAMACJA + numer zamówienia.
CO NAPISAĆ W EMAILU?
DARMOWA DOSTAWA ZWYKŁYM LISTEM:
Rekompensata wysyłana jest za darmo zwykłym listem, który listonosz wrzuci do skrzynki. Jeśli życzysz sobie wysyłkę na Paczkomat lub Kurierem koszt dostawy jest po Twojej stronie. Dostaniesz od nas dane do wpłaty mailem (zgodnie z cennikiem dostaw).
CO WYSYŁAMY W RAMACH REKLAMACJI?
W ramach rekompensaty możesz liczyć na nasiona ze spradzonych przez nas marek. Mogą być to inne odmiany, ale będą odpowiadać zamówionym przez Ciebie odmianom i będą z Tobą uzgodnione.
Zapraszamy do kontaktu.